בני 20 ו-40 נרצחו בפיגוע ירי ביישוב עלי

בנצי לייזרוביץ No Comments on בני 20 ו-40 נרצחו בפיגוע ירי ביישוב עלי

שני גברים בני 20 ו-40 נרצחו בפיגוע ירי בתחנת הדלק בכניסה ליישוב עלי בבנימין, על כביש 60. מחבל 1 חוסל. דובר צה"ל: הכוחות חוסמים צירים ומנהלים מרדף אחר חשודים נוספים במרחב

צילום: דוברות מד"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני גברים בני 20 ו-40 נרצחו הערב (חמישי) בפיגוע ירי בתחנת הדלק בכניסה ליישוב עלי בבנימין, על כביש 60.  המחבל ירה בשניים שהיו ברכב ואז הגיע למסעדת חומוס אליהו, שם נורה על ידי בעל המסעדה.

פראמדיק מד"א שמואל ריינוס וחובש בכיר במד"א אברהם אפלבאום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בתחנת הדלק רכב שבתוכו ישב פצוע מחוסר הכרה עם פצעי ירי ובסמוך שכב על הכביש גבר נוסף שגם הוא היה מחוסר הכרה עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעות היו אנושות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

דובר צה"ל: לפני זמן קצר מחבל הגיע לתחנת הדלק בעלי שבחטיבת בנימין ופתח בירי. המחבל חוסל. הכוחות חוסמים צירים ומנהלים מרדף אחר חשודים נוספים במרחב.

המחבל שביצע את הפיגוע בעלי הוא מחמד מנאסרה מקלנדיה – קצין במשטרת הרשות הפלסטינית.

"עשיתי לו שלום וחיסלתי אותו": אביעד גזבר, בעל החומוס בתחנת הדלק בכניסה לישוב עלי מתאר כיצד חיסל את המחבל, "אותם מחבלים בעזה הם אותם מחבלים מיו"ש". צילום: דוברות בנימין.

video
play-sharp-fill

מדוברות הישוב עלי נמסר: לפני זמן קצר התבצע פיגוע קשה בו נפגעו שני ישראלים. מחבל מנוטרל במקום. הפיגוע התרחש בתחנת הדלק בעלי בה לפני שנה נרצחו 4 בני אדם.

זכי הלר, דובר מדא סיפר לאבי מימרן: "פיגוע קשה מאוד. בתוך הרכב ישב צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה עם פצעי ירי ומחוץ לרכב גבר נוסף כבן 57 באותו מצב. הצוותים ניסו להציל את חייהם אך לצערנו פציעותיהם היו אנושות והם נאלצו לקבוע את מותם בתוך זמן קצר. נער בן 17 שהיה ברכב בנס לא נפגע".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בתגובה לפיגוע הקשה בעלי: "אדרוש הערב בישיבת הקבינט לשנות פאזה ולהשתחרר מהקונספיה גם ביו"ש. זה לא המצב הכלכלי, זו שנאת ישראל עמוקה שאינה שונה בין עזה ליו"ש. לא יתכן שבכל שנה הרמדאן והתקופה הקודמת לו יהפכו למרחץ דמים של רצח יהודים. זו אינה גזרת גורל. זה דורש מצה״ל הרחבת המאמץ הסיכולי ולא צמצומו, סגירת צירים, החזרת המחסומים ופיתוח מאסיבי של ההתיישבות כתשובה ציונית הולמת".

יושב ראש ועדת משנה חוץ ובטחון לענייני יהודה ושומרון חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית ל'קול חי': "לצאת למלחמת חורמה מול המחבלים ביהודה ושומרון".

השר בן גביר בתגובה לפיגוע בעלי: "אתמול כניעה של קבינט הקונספציה בעניין הר הבית – היום פיגוע. הבוקר פינוי יהודים בבנימין – עכשיו פיגוע. הקבינט המצומצם, צאו מהקונספציה".

אריאל אלמליח, ראש מועצת עלי לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "קיבלנו פיגוע בגלל שאנחנו מקלים איתם. אם הצבא יחליט לשים לזה סוף זה יגמר. שוטר פלסטיני אינו שונה משוטר חמאס בעזה. לנקות להם את הנשקים ולצאת מהסכמי אוסלו. אם נעשה את זה העסק יירגע".



0 תגובות